۱۳۸۹ مرداد ۴, دوشنبه

20 سال بعد


آمریکا : هنوز گزینه ی نظامی روی میز هست
اسرائیل: ایران تنها 18 ماه و شش ساعت و 59 دقیقه با بمب اتمی فاصله دارد
امارات : جزایر سه گانه  متعلق به امارات است  و ایران باید آنها را پس دهد
روسیه: نیروگاه بوشهر فقط دو ماه  و 20 روز دیگر راه اندازی می شود
سودان: عمر البشیر با اکثریت قاطع رای مردم بازهم رئیس جمهور شد
حماس : تا آخرین نفس با اسرائیل مبارزه می کنیم
القاعده: آرامش را از کشورهای غربی در این جام جهانی می گیریم
...
---- : هنوز هم به راهبردها و حرف هایی که در نماز جمعه زدم پایبندم و معتقدم راه حل همان هاست
----: حجت دیگر برای سران فتنه تمام شده
----:  ما همچنان خواستار آزادی زندانیان سیاسی و آزادی مطبوعات هستیم
----:  هنوزم مدارکی از تجاوز در  ----  وجود داره که در صورت نیاز افشا خواهم کرد
----:  آکسییون نهایی را این جمعه باید مردم اجرا کنند
----:  چشم فتنه کور شده و اینها که می بینید یه سری خار و خاشاکن که ...
----:  فتنه هنوز وجود دارد باید هوشیار باشیم
----: اگر علما حرف نمیزنند اگر مهاجرت نمی کنند اگر ... اگر... لا اقل بنشینند تو خونه جیکشون در نیاد
----: امام مخالف این افراط گری ها بود
----: چرا نباید لیبرال بود؟
----: ...

و 20 سال دیگر خودم:
من: خب خوبی دوست عزیز؟ چه خبرا؟
دوست: ممنون تو خوبی؟ راستی هنوزم مسلمونی تو؟
من: خب آره
دوست: دیوونه ی احمق تو هنوزم رو اون افکار خرافی و احمقانه ات وایستادی؟ بابا جهان عوض شده
من: !! واقعا؟ عوض شده؟
دوست: آره بابا دیگه کی کدوم دیونه یی  مسلمون هست؟ حتی از بچه های ...
من:    (((((((((( :

۶ نظر:

  1. سلام
    دنیای مسخره ایست با این همه آدم ظاهراً مدرن ...
    بگذریم الان می توانید با نگاهی به بیست سال بعد کمی مسیر را عوض کنید نه ؟

    پاسخحذف
  2. این مطلب طنزی بود آغشته به واقعیت
    در زمینه ی 20 سال بعد خودم هم باید بگم تا انتها عقیده مند خواهم ماند چون سرشتم از اول همین بوده با کمی تغییرات اما در کل همان آدمم، این 20 سال خودم را نوشتم نه به خاطر خودم بلکه به خاطر دیگران که در این یک سال و اندی دیدم هماگن در حال تغییر و تحول عقیدتی بودند طبعا 20 سال دیگر ..

    پاسخحذف
  3. سلام
    دوست عزیز

    ممنونم از لطفت
    آره دوست عزیز همانگونه است که نوشته بودی . قبلا هم در آنجا در خدمتتان بودم

    پاسخحذف
  4. ولی من 20 سال دیگه مطمئنن فرق خواهد کرد...البته با همان شالوده ی قبلی

    پاسخحذف
  5. 20 سال دیگر قطعا همه به این موضوعات خواهند خندید

    پاسخحذف