۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

اینجا ایران است ..


اینجا ایران است
و مسئله معمولی و مسخره یی چون اخراج یک بازیکن به امری سیاسی بدل می شود

اینجا ایران است
ورود گفتمان کیک و ساندیس به صحنه فوتبال
علی کریمی : نباید به اجبار و وعده کیک و ساندیس تماشاگر به ورزشگاه بیاوریم














------------------------
نظرم درباره ی کریمی این است که او فوتبالیست قهار و خوبی است اما یاغی است اما نظم و ترتیب ندارد تحمل شنیدن حرف بالا سریش را ندارد و کلا آدم حرف شنویی نیست. دو دلیل در اخراج کریمی مطرح بود یکی مصاحبه علیه شخص مدیرعامل  که معلوم نیست چرا بعد از 4 بازی آن هم در ابتدای فصل چنین موضع گیری یک بازیکن باید بر علیه سرمربی داشته باشد؟ و مورد دوم روزه خواری این بازیکن در ملا عام که نظری در باره آن ندارم.
حالا موجی از عکس های کریمی با دستبند سبز و... در شبکه های اجتماعی و .. منتشر شده  با یان موضع که کریمی فوتبالیست ماندگار است و... و کریمی و محمد نوری و شجریان ماندگار هستند در دل مردم. هر چقدر فکر می کنم  ربط اخراج به دلیل موضع گیری بر علیه مدیرعامل +روزه خواری را با فوتبالیست مردمی و ماندگار و حتی جنبش سبزی نمی فهمم؟ :) نمی فهمم چرا ما مردم همه چیز را قاطی سیاست می کنیم؟ شاید چون همه چیز این مملکت را قاطی سیاست کرده اند و ما این طور واکنش نشان می دهیم؟
البته یک دلیل دیگر هم شاید بشود برایش عنوان کرد و آن این است که مردم ما زیر فشار روحی و روانی قرار دارند و از هر فرصتی برای نشان دادن خود اظهار عقیده خود و بروز خشم و نفرت خود استفاده می کنند. نمی دانم باید به این مردم حق داد یا نه؟
---
بعدنوشت: امشب یکشنبه شب 24 مرداد از دوستان خبر دار شدم که در اخبار مدیرعامل تیم عامدانه و به قصد تحریک روی گزینه روه خواری علی کریمی تاکید ویژه داشته، این امر شاید از دو وجه قابل تحلیل باشد : یک اینکه حذف کریمی را به دلیلی دینی و شرعی جلوه دهند ( در حالیکه این مسئله شاید وجود داشته:  مهرزاد معدنچی : همه ی ما ناهار خوردیم + کریمی در بایرن از ماگات بای روزه داری اجازه می گرفته( من به مسائل دینی معتقدم) + امر روزه خواری در بین فوتبالیست ها امر شایع و بسیار طبیعی است) و دو اینکه بخواهند برنامه نود فردوسی پور را وارد چالش کنند تا عادل وارد تله ی آنان شود

۲ نظر:

  1. باز هم این سیاست کثیف است که حرف اول را می زنه. اینجا ایران است.

    پاسخحذف
  2. سیاست وحشتناک قاطی زندگی ما شده و سرنوشت هر کس رو تعیین میکنه.
    البته این آقایان هم توی پرونده سازی کم نمیارن و برا همه چیز دنبال سیاه کاری ان.خدا به خیر بگذرونه.

    پاسخحذف